Get to know me

get to know me tagAls begin van beamingbeauty leek het me leuk om jullie wat meer over mezelf te vertellen. Zijn jullie benieuwd naar de persoon achter beamingbeauty? Lees dan snel verder!

Ben je naar iemand vernoemd?
Nee, ik ben niet naar iemand vernoemd. Mijn ouders vonden de naam Joyce gewoon erg mooi. Ik heb ook geen doopnamen, dus ook daar ben ik naar niemand vernoemd, helaas.

Heb je kinderen?
Nee, al wil ik ze later wel heel graag!

Als je een ander persoon zou zijn, zou je dan vrienden met jezelf zijn?
Ik denk het wel. Naar mijn idee ben ik wel lief en zorgzaam.

Gebruik je sarcasme?
Ik ben het aan het ‘afleren’. De meeste mensen rondom me begrijpen het nooit!

Wil je ooit bungeejumpen?
Het lijkt me echt ontzettend gaaf, maar helaas heb ik echt ontzettende hoogtevrees.

Wat is je oogkleur?
Grijs/blauw.

Enge films of happy endings?
Happy endings, sowieso! Laatst heb ik ‘Remember me’ gekeken, wat vond ik dat einde een domper!

Favoriete geurtje(s)?
Ik hou van Jean Paul Gaultier – madame en Alien van Thierry Mugler.

Zomer of winter?
Dit vind ik echt een lastige. In de zomer is het lekker weer, leuke kleding, strand, cocktails, picknicken, barbecueën.. Maar de winter heeft zo ook weer zijn charmes met kerst(bomen), warme chocomelk en heerlijke warme sjaals!

Computer of televisie?
Dan kies ik toch voor de computer, daar kan ik ook mijn series op kijken.

Wat zijn je hobby’s?
Schrijven, fotografie, leuke dingen doen met vrienden.

Heb je huisdieren?
Ik heb een kat en een hond, je zult ze vast nog wel een keer langs zien komen op beamingbeauty!

Is je haar krullend of stijl?
Ik heb een volle bos stijl haar.

Wat is je haarkleur?
Bruin.

Hoe lang doe je erover om je make-up op te doen?
Doordeweeks gok ik dat ik het wel in 10 minuutjes gedaan heb. Maar als ik zin heb om het uitgebreid te doen kan het wel (veeel) langer duren.

Ik hoop dat jullie nu iets meer over me te weten zijn gekomen! Wil je nog meer weten? Laat het achter in de comments.

xx joyce

2 thoughts on “Get to know me

Geef een reactie

