Yves Rocher lash plumping mascara

SAM_0191

Een paar weken geleden kreeg ik de lash plumping mascara van Yves Rocher gratis bij een aankoop. Deze verdween al snel ergens in mijn kast, ik nam aan dat het wel een goedkope, niet zo goed werkende mascara zou zijn aangezien je het ergens gratis bij kreeg. Bovendien doe ik nog steeds met mijn Benefit mascara die ik heerlijk vind, dus waarom een andere proberen? Een paar dagen geleden kwam ik de Yves Rocher mascara weer eens tegen en wilde het toch eens proberen. Benieuwd naar het resultaat? Kijk dan snel verder!

De Yves Rocher lash plumping mascara belooft een open blik; het speciale borsteltje zou de wimpers spreiden. Daarnaast zou deze mascara de wimpers voller maken.
De mascara is in drie kleuren verkrijgbaar: noir, bleu en brun. De mascara komt in een vrolijke rozekleurige omhulsel, met het merk erop. Simpel, maar toch leuk door de kleur.

SAM_0194

Het borsteltje is vrij dik met veel haartjes. Ook valt er al te zien dat de mascara goed zwart is. De mascara is fijn in gebruik, het kwastje ligt fijn in de hand en ook werkt deze goed om op te doen. Maar is het eindresultaat net zo goed?

PicMonkey Collage

Op bovenstaande foto zie je mijn oog zonder mascara, op onderstaande foto het resultaat met mascara.

PicMonkey Collage1

Op deze foto’s zie je de mascara met twee laagjes aangebracht. Helaas vind ik het eindresultaat niet zo mooi. Met één laagje deed de mascara vrij weinig, het verlengde totaal niet. Daarom besloot ik nog een tweede laagje aan te brengen, maar dit deed misschien zelfs iets teveel. De wimpers zijn wel netjes zwart, maar ze hebben de neiging om spinnenpootjes te worden. De mascara komt zijn belofte dus niet na, het spreidt de wimpers absoluut niet helaas. De mascara verlengt wel iets, maar er zijn mascara’s die hun werk veel beter doen.

De lash plumping mascara kost in de winkel €17,90 maar in de webshop kost deze maar €12,90. Nogal een verschil dus. In de winkel zou ik deze mascara absoluut niet nogmaals kopen. Voor dat geld heb je veel mooiere mascara’s. Voor de prijs van de webshop zou ik eventueel nog overwegen om deze te kopen als ik niet fijnere mascara’s wist te vinden!

Geef een reactie

