New: Essence Floral Grunge

image

In mijn vorige artikel kon je al lezen over de nieuwe Limited Edition van Catrice, waar ik erg enthousiast over was. Maar natuurlijk komt Essence ook met een nieuwe Limited Edition, namelijk de Floral Grunge collectie. Lieve zachtje  floral kleurtjes worden gecombineerd met stoerdere grunge kleuren. Ben je benieuwd of ik over deze collectie net zo enthousiast ben? Lees dan snel verder!

Quattro Eyeshadow €2,99

01

01 Eye Like Flowers | 02 Eye Like Grunge

Matte Blush €2,59

02

Be Flowerfull

Nail Polish €1,89

06

07

01 Be Flowerfull | 02 Lily Bloom | 03 Grunge Me Tender | 04 Madly Purpled | 05 Black To The Roots

Stick-On Eyeliner € 1,99

09

Mini Lipgloss Set €2.59

03

04

01 Kissing Me Softly

05

02 Grunge Kisses Rock!

Hair Dye Powder €2,99

08

Body Tattoo €1,99

10

Helaas ben ik over deze collectie niet zo enthousiast. Ik ben niet echt fan van deze grungy look. Ik ga hier dan denk ik ook niks van kopen, alhoewel ik stiekem wel een beetje benieuwd ben naar de lipgloss. Misschien belanden deze toch nog in mijn mandje! Wat vinden jullie van deze collectie?

Essence Floral Grunge is vanaf April tot en met Mei te koop bij Kruidvat en Trekpleister.

3 thoughts on “New: Essence Floral Grunge

Geef een reactie

