Andrelon Oil & Care Serum Oil

SAM_0215(1)

Mijn haar zou ik omschrijven als bruin, vol, droog, eigenwijs, pluizig. Met het weer van afgelopen weken, of zeg gerust maar maanden is mijn haar dus totaal onhandelbaar. Droog, pluizig, statisch noem het maar op. Daarom besloot ik eens het Andrelon Serum van de Oil & Care lijn te proberen. Ben je benieuwd wat ik er van vind? Lees dan snel verder.

Deze serum-oil verzorgt droog en kroeshaar. Het resultaat is heerlijk zacht haar, beschermd tegen pluis en met een prachtige glans. De Serum-oil kan op meerdere momenten gebruikt worden. Gebruik na het wassen of tussen wasbeurten door om je haar te verzorgen en er weer glanzend uit te laten zien. Voor het stylen om je haar te verzorgen en te beschermen. Of als een schitterende finishing touch na het stylen, om pluisjes te voorkomen je haar weer te laten glanzen.

SAM_0218(1)

Cyclopentasiloxane: siliconen
Isododecane: koolwaterstof. Dit verbetert de smeerbaarheid van het product en geeft een gewichtloos gevoel op de huid
Dimethicone: siliconen.
Argania Spinosa Kernel Oil: Arganolie
Zea Mays Oil: maisolie
Tocopherol: Vitamine E.
Dimethicone Crosspolymer: siliconen
Lycopene: kleurstof die in bijvoorbeeld tomaten voorkomt
Parfum: parfum
Alpha-Isomethyl Ionone: geurstof
Benzyl Alcohol: organische alcohol, zorgt voor geur, etherische olie
Benzyl Salicylate: organische alcohol, zorgt voor geur, etherische olie
Butylphenyl Methylpropional: organische alcohol, zorgt voor geur, etherische olie
Citronellol: rozenalcohol, etherische olie
Geraniol:  rozenalcohol, etherische olie
Hexyl Cinnamal: geurstof
Limonene: geurstof
Linalool: geurstof

Zoals jullie kunnen zien bestaat deze serum vooral uit geurstoffen en siliconen. Daarnaast bestaat de serum uit arganolie en maisolie, die op een vierde en vijfde plek op de ingrediëntenlijst staan. Absoluut niet slecht dus!

SAM_0230

Maar wat doet deze serum voor mijn haar? Heel veel! Als ik in de ochtend mijn haar kam, ontploft het. Het pluist en wordt statisch als een gek. Als ik een pompje van het serum (minder dan bovenstaande) in mijn haar doe, temt het mijn volle bos haar. Een wonder! Het laat mijn haar mooi stralen en maakt het niet vet. Het haalt het statische en het pluizige weg, wat andere producten nog nooit is gelukt. Het heeft ook een lange werking, ik kom er zelfs de hele dag mee door! Dus of ik enthousiast ben, ik zeg een dikke JA!

Het Andrelon Oil & Care Serum Oil kost €5,99 en is te koop bij Kruidvat en Etos.

11 thoughts on “Andrelon Oil & Care Serum Oil

  1. Ziet er lekker uit! Heb je trouwens al eens geprobeerd om je haar niet te kammen ’s morgens, of heb je daar te veel klitten voor? Ik kam/borstel het al jaren niet meer ’s morgens en het pluist dan nooit.

Geef een reactie

