My all time favorites! Part 1

SAM_0293

Vandaag wil ik jullie mijn all time favorites laten zien. Veel van mijn favoriete producten gebruik ik dagelijks. Ze zijn dus erg belangrijk voor me. Stiekem ben ik zo’n ‘wat de boer niet kent eet hij niet’ type, maar dan qua make-up. Ik hou niet van wisselen! Daarom zou je dus wel kunnen zeggen dat de aankomende gezichtsverzorging wel mijn ultieme favorieten zijn. Deze zullen echt niet snel wisselen. Qua echte make-up kunnen er natuurlijk altijd mooie kleurtjes en spulletjes bijkomen! Ben je benieuwd wat mijn favoriete gezichtsproducten, oogschaduw of lippenstift is? Lees dan snel verder.

SAM_0249

Laten we gelijk maar met een van de meest belangrijke producten voor mij beginnen! Op bovenstaande foto zie je mijn gezichtscreme, Olaz Total Effects 7 in 1 voor de gevoelige huid en mijn gezichtsscrub van RS Natural Cosmetics. Mijn huid en daarbij vooral mijn wangen zijn erg gevoelig en met periodes ook ontzettend droog. Daarom zijn gezichtsproducten dus erg belangrijk voor mij! De gezichtscreme van Olaz houdt mijn huid meestal in balans. Het zorgt ervoor dat het niet teveel uitdroogt. Meestal dan, nu ik terug ben in Nederland heb ik weer last van een ontzettende droge huid helaas, om er gek van te worden (Als iemand nog tips heeft, ik hoor ze graag!). Ook de scrub is een geweldig product. Als deze mini op is ga ik sowieso de gewone versie kopen! Het geeft een heerlijke boost aan mijn huid, het trekt niet na het afspoelen en de scrubdeeltjes zijn zo ontzettend klein dat het net als een heerlijke dikke creme aanvoelt.
SAM_0282

Ook de foundation is dus heel belangrijk voor mij! Ik gebruik hier de Estee Lauder Double wear foundation(2C1 Pale Almond 02) en concealer (02 light medium). En jullie moeten me geloven als ik zeg dat deze twee producten echt geweldig zijn! Ze zijn zo ontzettend dekkend, wat dus ideaal voor mijn rode wangetjes is, maar ondanks dit is de foundation heel luchtig. Ook zit in deze foundation geen parfum en olie. Estee Lauder beweert dat het 15 uur blijft zitten en ik kan vertellen dat het met poeder ook zeker de hele dag blijft zitten! Helaas kost de foundation wel een flinke duit. Maar naar mijn mening zijn deze producten het geld absoluut waard. Daarnaast heb ik de Clinique Face Powder in de kleur 03 Transparency 3 (mf/m). Ook hier ben ik absoluut fan van, ondanks de prijs en ondanks dat het een losse poeder is. Normaal gesproken was ik daar niet zo goed over te spreken maar sindsdien ik deze heb is het totaal geen probleem meer. Van deze Clinique Face Powder heb je maar een klein beetje nodig om de foundation te setten, maar zelfs als je een beetje meer gebruikt voor de dekking, heb je geen plamuurlaag op je gezicht. Prettig voor de oneffenheden dus!

SAM_0293

SAM_0296

SAM_0298

Nu kunnen we over naar de budgetproducten! Ik ben echt dol op deze drie producten. Maar dan bedoel ik ook echt, echt, echt dol. Vooral op de blush van Catrice in de kleur 050 Apropos Apricot. Dit is zoals jullie op de swatch kunnen zien een prachtige zacht, een beetje oudroze kleur. Deze blush geeft je echt een prachtige, zachte gloed op je wangen. Ook de blush van The Bodyshop in de kleur 03 Warm Copper vind ik prachtig. Wel moet je goed opletten dat je niet teveel van de blush pakt want het laat al snel een flinke veeg achter. Maar met de juiste dosering geeft het je wangen een prachtige, koperen kleur. Zie je ook die mooie kleine glittertjes? Dat maakt het geheel echt helemaal af. Ook de Catrice Prime and Fine Highlighting Powder in de kleur 010 Fairy Dust is een absolute favoriet hier. Wonderbaarlijk heb ik de kleur op de bovenstaande foto weten te krijgen! Op mijn gezicht zie je deze kleur absoluut niet, alleen de lichte, subtiele shimmer.

SAM_0266

SAM_0267

Hier staan twee uitersten qua prijs tegenover elkaar, en allebei ontzettend fijn! De I Love Stage Eyeshadow Base van Essence werkt echt heel goed voor zijn kleine prijs. Het laat je oogschaduw beter uitkomen en het blijft absoluut beter zitten. Ook de They’re Real Mascara van Benefit heeft mijn hartje gestolen. Wat een perfecte mascara vind ik dit toch. Mijn wimpers zijn al best lang van zichzelf en kunnen dus vooral veel ‘lifting‘ gebruiken, en dat doet deze mascara absoluut! Het scheidt je wimpers, lift ze, maakt ze door en door zwart en verlengt ze ook nog eens. Perfect dus.

SAM_0268

SAM_0270

SAM_0271

De Eyebrow Pencil 191 Brown van Sleek is absoluut een goeie een zijn vak. Het heeft een goede, sterke kleur maar niet te overheersend. Het vult je wenkbrauwen goed in! Helaas heb ik niet echt vergelijkingsmateriaal gehad dus of het een van de beteren is weet ik niet, maar ik vind het sowieso goed werken!

SAM_0272

SAM_0275

SAM_0277

Deze Liquid Liner van Catrice in de kleur 010 Dating Joe Black is een erg fijne eyeliner. Het heeft een prettig, dun kwastje waar je goed mee kan werken en de eyeliner is echt goed door en door zwart. Goed mee te werken dus! Als je tenminste een vaste hand hebt en mooie lijntjes kan trekken. Daar faal ik nog wel eens in….

SAM_0279

SAM_0281

Al jaren gebruik ik dit kohlpotlood van Max Factor. Het is een ontzettend fijn potlood die goed werkt voor de waterlijn. Helaas heeft hij zijn werking een beetje verloren doordat hij bijna op is.

Dit was deel 1 van mijn favorieten! Binnenkort komt deel 2 online.

12 thoughts on “My all time favorites! Part 1

  1. Leuk om te zien welke producten je allemaal gebruikt. Ik heb ook een aantal in mijn stash liggen die ik op dit moment niet dagelijks meer gebruik. Toch maar weer eens naar kijken want ze zijn inderdaad wel erg fijn!

Geef een reactie

