Spring musthaves

Naamloos

Je zou het met het weer van deze week niet bepaald zeggen maar toch is het inmiddels al Maart. Ja echt, het is Maart! Ik geloof het ook niet helemaal als ik naar buiten kijk. Ik verwacht nog steeds elk moment dat de lente eindelijk begint en daarom zoek ik ook zo ongeveer dagelijks naar lente kleding. Ik heb het nog niet gekocht omdat ik op dit moment nog al blut ben, maar volgende maand belanden volgende kledingstukken nog wel in mijn winkelmandje!

collage1

Veel vrolijke pastelkleurtjes voor mij dit seizoen! Ik moet eerlijk bekennen dat mijn kledingkast vrij weinig kleur bevat. Veel is wit, beige, of juist de wat donkere herfstkleuren. Dus wordt het tijd voor deze kleding! Veel blousjes, en één trui  omdat ik deze zo mooi vond. Wel zit er één donker kledingstuk tussen maar dat komt omdat ik dat effect met de leeuw zo tof en leuk vond!

1. Top met studs – h&m – €9,95
2. Mouwloze blouse met drapering – h&m – €29,95
3. Top met bloemen – Forever 21 – €13,75
4. Top – Forever 21 – €13,75
5. Top – Forever 21 – €13,75
6. Blouse met lange mouwen – Forever 21 – €23,75
7. Metallic leopard top – Forever 21 – €15,75
8. Trui – h&m – €24,95
9. Mouwloze blouse – h&m – 19,95
10. Mouwloze top met strik – Forever 21 – €15,75

spring musthaves-001

Ook hier komen de vrolijke pastelkleurtjes weer terug. Ook vind ik deze twee jurkjes super! Bloemetjes, zachte kleuren, perfect voor de lente/zomer toch? Ook kan ik wel wat nieuwe broeken gebruiken, en ik moet eerlijk bekennen dat al mijn broeken zwart/grijs/erg donkerblauw zijn. Wat lichte moeten erbij dus! Ook lijken deze schoenen me ontzettend leuk, maar ik denk dat ik ze eerst aan moet hebben voordat ik kan beslissen of ik zo ook écht zo leuk vind.

1. Floral lace dress – Forever 21 – €28,75
2. Vest – h&m – €19.95
3. Pink dress – Forever 21 – €28,75
4. Boyfriend jeans – h&m – €39.95
5. Vest – h&m – €14,95
6. Jeans met slijtagedetails – h&m – €29,95
7. Schoenen – h&m – €14,95

spring musthaves-002

En dan nog de accessoires! Die kunnen meiden toch niet teveel hebben. Ik had wel een hele lange waslijst qua accessoires kunnen maken maar ik heb me ingehouden en beperkt tot de leukste dingen.

1. Lace bow ring – Forever 21 – €3,90
2. Ring – Forever 21 – €4,90
3. Dubbele ring – h&m – €4,95
4. elastiek met strik – h&m – €3,95
5. Owl necklace – Forever 21 – €6,90
6. Mustache phone case – Forever 21 – €7,90
7. Bird ring – Forever 21 – €3,90

Dit zijn een aantal van de dingen die ik zeker in mijn kledingkast wil hebben aankomend seizoen! Heb jij nog favorieten voor deze lente?

9 thoughts on “Spring musthaves

Geef een reactie

