My all time favorites! Part 2

SAM_0237

De vorige keer liet ik jullie al deel 1 van mijn favoriete producten zien. Daar kon je vooral de basis zoals verzorging, foundation, mascara enzovoort zien. Nu gaan we voor de ‘extra’s’. Deze producten kunnen dus nog al wel eens veranderen maar voor nu ben ik er absoluut gek op! Al moet ik toegeven dat ik wel erg trouw ben aan mijn parfum..
Ben je benieuwd naar mijn andere favorieten? Kijk dan snel verder.

SAM_0257

Qua oogschaduw grijp ik toch altijd graag weer naar de neutrale kleuren. Daarom zijn deze twee paletten, het Sleek Au Naturel en Douglas palet, perfect voor mij.

SAM_0259

SAM_0261

Ik denk dat vrijwel iedereen van jullie wel bekend is met het Au Natural palet van Sleek. Het is een prachtig palet van goede kwaliteit voor een klein prijsje. Het heeft mooie neutrale, aardetinten voor een mooie dagelijkse look. Ik denk dat jullie ook wel kunnen zien welke mijn favorieten zijn haha. Dat zijn absoluut op de bovenste foto de derde van links op de bovenste rij en op de onderste foto rechts boven in de hoek. Ik zie nu zelfs op de foto dat er kleuren zijn die ik nog nooit heb aangeraakt! Snel maar eens doen dan.

SAM_0262

Het Douglas palet bevat (gelukkig) andere basiskleuren dan het palet van Sleek. Dit palet heeft mooie grijstinten, voor een totaal andere maar toch een rustige look. Deze is qua kwaliteit iets minder dan Sleek, maar nog steeds absoluut niet verkeerd!

SAM_0237

Dit is toch echt het beste van het beste! Als ik een onderdeel van mijn favorieten zou moeten kiezen qua mooiheid en dan niet wat ik nodig heb(gezichtsverzorging) ga ik absoluut voor mijn lipproducten! Mooie kleurtjes, prachtige kwaliteit, de Couleurs Nature lippenstift van Yves Rocher.

SAM_0239

SAM_0240

SAM_0241

Een knalroze lippenstift, kleur N02 38627 en een mooie rode, kleur N04 39318. Wel zijn het echt felle, opvallende kleuren en daar moet je van houden. Daarom ben ik dus ook nog op zoek naar een iets meer neutrale, minder opvallende kleur. Iemand nog tips? Laat het me weten!

SAM_0243

SAM_0244

Ook heb ik twee bijpassende lipppotloden erbij gekocht. Hierdoor worden de kleuren nog intenser en gaan ze nog langer mee. Dit zijn echt producten die ik weer opnieuw zou kopen.

SAM_0232

Dan komen we nu bij de haarproducten aan. Zoals jullie misschien al in het artikel over Andrelon Oil and Care Serum hebben gelezen heb ik echt onhandelbaar haar. Het is dik, begint behoorlijk lang te worden, eigenwijs, pluizig, statisch en vol klitten na het douchen. Maar met deze drie producten kan ik het redelijk in bedwang houden. Sowieso is de Dove Hair Therapy Anti-Klit Spray mijn reddende engel na het douchen. Deze spray maakt mijn haren na het wassen doorkambaar en komen de klitten er makkelijker uit. Topspul dus! Daarnaast hebben jullie mijn mening over de Andrelon Oil and Care Serum al kunnen lezen. Dit is tegen het pluizen en statische haar en werkt ook geweldig! Vul daar de Guhl Zuiver en Oplevend Thermaal Water en Gember aan toe, wat mijn haar inderdaad weer doet opleven en je houdt een volle bos lang haar over. Perfect!

SAM_0289

Deze twee schatjes zijn toch ook wel errug belangrijk in mijn leven! Zonder dollen, het zijn heerlijke parfums. Links zie je Alien van Thierry Mugler. Ik vind deze geur ontzettend mysterieus ruiken, totaal anders dan de andere geuren. Het is wat oriëntaals te beschrijven. Het is een frisse, maar tegelijkertijd toch ook een wat zware geur. Het liefst zou ik hem de hele dag door opspuiten zodat ik hem blijf ruiken! Daarnaast zie je Madame van Jean Paul Gaultier. In tegenstelling tot Alien is dit meer een wat zoete geur. Dit is ook echt een perfecte geur voor de lente, heerlijk fris.

SAM_0247

Ook heb ik twee prachtige kleurtjes nagellak in deze lijst. Deze zijn van het merk Flormar en heb ik vorige maand in Madrid gekocht. Het zijn goeie kwaliteit lakjes en dat voor een kleine prijs. Rechts is in de kleur Matte M08 en links is Neon N001. Rechts is een mooie matte dieprode kleur. Als je je nagels net gelakt hebt vraag je je af hoe ze in godsnaam bij een matte kleur komen, maar het droogt mooi mat op en dan is het de naam absoluut waard! Rechts is een mooie donkerroze kleur, maar of ik het echt neon zou noemen weet ik niet. Het is wel een lekker opvallend kleurtje. Desondanks blijft het een hele mooie kleur.

SAM_0302

En dan mijn allerlaatste favoriet: Dream Cream Hand and Body Lotion van Lush. Dit is echt een heerlijke crème voor de droge handen! Hier mee kun je de strenge vorst absoluut trotseren. Wel moest ik persoonlijk even wennen aan de geur, het ruikt niet lekker zullen we zeggen. Maar dat heb ik er voor over. Inmiddels ben ik er wat aan gewend en vind ik het wat neutraler ruiken. Af en toe gebruik ik dit product ook op mijn lichaam, maar alleen als het echt nodig is door een droge huid. Als het niet nodig is grijp ik toch liever naar een bodylotion met een betere geur.

Dit waren mijn favoriete producten! Wat zijn jullie favorieten?

16 thoughts on “My all time favorites! Part 2

  1. Schitterende lipproducten, maar ook de palettes vallen zeer goed bij mij in de smaak. Sowieso ben ik in love with oogschaduw en moet het altijd even swatchen als ik het tegenkom. ^^

  2. Leuke favorieten, die lipsticks zijn mooi! Wat heb jij een leuke blog, ik ben je meteen gaan volgen met bloglovin. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

Geef een reactie

