3 times a review: Mascara

SAM_0408

Vandaag komt mijn eerste zogenoemde stapelreview online: 3 times a review! Hierin review ik 3 producten en laat jullie weten welke er voor mij het beste uitkomt. Vandaag zijn er 3 mascara’s aan de beurt: Benefit – BAD Gal Lash Mascara, Clinique – High Impact Mascara en Yves Saint Laurent – Volume Effet Vaux Cils Shocking Mascara. Stuk voor stuk dure mascara’s dus. Ben je benieuwd of ik ze de prijs waard vind? Lees dan snel verder.

Benefit – BAD Gal Lashes

SAM_0419

Deze Benefit mascara belooft dat je eigen wimpers net op nepwimpers zullen lijken, maar dan zonder de plakstrookjes. Zoals je kan zien heeft deze mascara een buitengewoon grote borstel waarmee je je wimpers oneindig veel dikker en langer maakt. De BAD Gal Lash Mascara is te koop bij Douglas, voor een prijs van €22,50 voor 8,5 gram. Voor deze prijs mag deze mascara zijn belofte dus zeker wel waar maken! De verpakking van de mascara vind ik erg leuk. Het is mooi strak zwart, maar ook opvallend door de roze letters. Ondanks het grote borsteltje wat ik niet echt gewend was brengt deze mascara ontzettend prettig aan. Doordat het borsteltje in de punt wat kleiner wordt kan je ook goed bij de wat kleinere wimperhaartjes komen.

benefit1

benefit2

Over het resultaat ben ik ook zeker tevreden! Deze mascara verlengt mijn wimpers absoluut, geeft ze volume, maakt ze mooi zwart en geeft ze een mooie krul. Het enige wat ik iets minder vind is de separatie van de wimpers, ze kleven een beetje aan elkaar. Maar toch vind ik dat niet echt storend. Ik ben dus fan!

Clinique – High Impact Mascara

SAM_0413

De High Impact Mascara van Clinique zou je wimpers een maximale volume kunnen geven wat ze moeiteloos combineren met definitie en lengte. Deze mascara bevat een speciaal ontwikkeld borsteltje, wat samenwerkt met de formule om de wimpers dikker te maken terwijl de wimperhaartjes ook gescheiden worden. De mascara van Clinique wordt verkocht bij Douglas, voor de prijs van €21,80 voor 8 ml. De verpakking van de mascara is strak zwart met witte letters. Een beetje saai dus, maar het staat wel voor Clinique, herkenbaar dus! Ook deze mascara vind ik fijn werken, het borsteltje is zeker ook groot, maar niet zo groot als die van Benefit. Het brengt fijn aan.

chanel1

chanel3

Over deze mascara ben ik helaas iets minder te spreken. Zoals je op bovenstaande foto kan zien klontert de mascara in mijn ooghoek een beetje en ook scheidt deze mascara mijn wimpers niet zoals Clinique belooft. Wel maakt deze mascara mijn wimpers mooi zwart, geeft ze wat meer lengte en een mooie krul. Maar is dat genoeg? Voor mij niet voor de prijs!

Yves Saint Laurent – Volume Effet Vaux Cils Shocking Mascara

SAM_0410

Als laatste de Volume Effet Vaux Cils Shocking Mascara van YSL. De belofte van deze mascara is kort maar krachtig: het belooft je wimpers extra volume te geven en zou zorgen voor een opvallende oogopslag. Ook deze mascara is te koop bij Douglas, voor een prijs van €31,90 voor 6,9 ml. De duurste van de drie en ook nog eens met de minste inhoud dus. De verpakking vind ik erg luxe, zwart met gouden letters. Iets wat goed bij Yves Saint Laurent past. Dit borsteltje is dunner dan bovenstaande twee, maar toch werkt deze ook ontzettend prettig. Een dik borsteltje wilt dus niet alles zeggen. Ook deze mascara werkt fijn en laat zich makkelijk aanbrengen.

ysl3

ysl5

Over het resultaat van deze mascara ben ik erg enthousiast. Het maakt mijn wimpers intens zwart, maakt ze langer en separeert ze ook nog een voor het grootste gedeelte! Op de foto zie je wel dat wat haartjes aan elkaar kleven maar zo in de spiegel is het me de hele dag niet opgevallen. Nog is deze mascara erg duur, maar hij maakt zijn prijs toch wel waard.

PicMonkey Collage

Geen mascara – Benefit BAD Gal Lash Mascara – Clinique High Impact Mascara – Yves Saint Laurent Volume Effet Vaux Cils Shocking Mascara 

Op deze foto heb ik de mascara’s nog eens even op een rijtje gezet om te beslissen welke ik nou het beste vind. De Clinique mascara valt sowieso af, tegenover de andere twee valt deze gewoon best wel tegen. Dan moet ik nog de keuze maken tussen Benefit en YSL, lastig lastig. Ik was dolenthousiast over YSL in eerste instantie en dat ben ik nog steeds maar als ik ze zo vergelijk zie ik dat Benefit een veel vollere oogopslag geeft en natuurlijk net zo goed separeert en lengte geeft als YSL. In ieder geval, ik zou deze beide kopen, als ik veel geld te besteden heb of een kortingskaart van Douglas heb bijvoorbeeld. Zonder dat zijn de drogisterij mascara’s absoluut ook de moeite waard.

22 thoughts on “3 times a review: Mascara

  1. Je hebt echt prachtige wimpers van jezelf! Maar de Benefit BAD Gal Lash Mascara ondersteunt ze goed, mooie lange lashes die goed aanwezig zijn. :) Het is moeilijk om een goede mascara te scoren die echt alle eisen heeft.. de Max Factor bluh.. die gouden weet je wel? xD Die is echt amazing! Wel behoorlijk prijzig.

    • Ja ik heb nog steeds geen perfecte gevonden! Mascara is bij mij ook net shampoo, na een tijdje is het effect weg haha. Ik heb eens een geweldige gehad, maar ik weet alleen nog maar dat die een oranje en dikke omhulsel had en van geen idee, max factor, rimmel, in ieder geval bij de kruidvat vandaan kwam haha maar inmiddels heb ik zoveel mascara’s dat ik die eerst maar eens op ga maken. Zal tegen die tijd zeker eens kijken naar die gouden van de max factor!

  2. Je dacht vast aan Chanel? ‘Chanel – High Impact Mascara’ ;-)

    Ikzelf vind mascara van YSL erg tegenvallen. Ik krijg snel klontjes en spinnenpotenwimpers. Ik zweer bij Max factor masterpiece max.

    • Oh oeps bedankt voor het opmerken! Ik dacht nog zo vaak bij mezelf; nee joyce geen Chanel haha! Grappig dat de mascara’s per persoon zo kunnen verschillen. Zelf vind ik de mascara’s van Max factor ook ontzettend fijn!

Geef een reactie

