Shoplog: The Body Shop, Yves Rocher & Big Bazar

SAM_0556

 

I finally did some shopping! Na maanden op een houtje bijten kon ik me eindelijk weer eens uitleven in de stad. Na een tijdje gespaard te hebben, en dat in Spanje vervolgens allemaal weer uitgegeven, had ik eindelijk weer eens wat te besteden. Vastbesloten was ik om eens die-hard te gaan shoppen met mijn moeder. Ik was van plan om met tassen vol kleding, en natuurlijk ook nog wat make-up maar ik ging voor de kleding, terug te komen. Maar helaas, in de stad viel vrijwel alles me tegen, en als ik dan eindelijk iets leuks had gevonden hadden ze het niet in mijn maat! En zo vastbesloten dat ik was om lekker met geld te smijten heb ik me dus maar uitgeleefd op wat make-up.

SAM_0479

Gelukkig heb ik wel één ding wat ik absoluut moest hebben kunnen scoren. Namelijk deze heerlijke bodybutter van The Body Shop. Een tijdje geleden heb ik eens een mini ontvangen in de Glossybox en sindsdien ben ik verkocht. Deze Chocomania bodybutter ruikt heerlijk naar cacao (duh). Eerst leek het me een vreemd geurtje, wie wilt er nou naar chocolade ruiken in bijvoorbeeld een les? Maar ik ben overtuigd, het laat een subtiel lekker ruikend geurtje na. Maar de reden dat ik zo dol ben op deze bodybutter, is zijn structuur. Deze is heerlijk dik en romig wat mijn droge huid geweldig verzorgt en hydrateert. Vorige week gold er een actie voor deze bodybutter. Hij was namelijk maar €5,- in plaats van de gebruikelijke €16,- die je voor de bodybutters neertelt. Ik heb de site nog eens gecontroleerd maar als ik het zo zie geldt deze aanbieding helaas niet meer.
Toen ik bij de kassa afrekende kreeg ik nog twee samples mee: de chocomania showercream en de shea showercream. Deze heb ik beide nog niet geprobeerd maar uit ervaring weet ik dat de shea showercream heerlijk is.
SAM_0515

Omdat ik een klantenkaart van Yves Rocher heb krijg ik regelmatig aanbiedingen in de brievenbus, en vaak nog goeie ook! Zo was er deze keer ook 2 halen 1 betalen, met keuze uit alle producten. De beauty-addict die ik ben gaat dan natuurlijk voor de make-up. In de winkel kwam ik deze twee prachtige blushes tegen in de kleuren 11 Rose en 21 Abricot. De ene is een zachtroze kleurtje en de andere neigt wat meer naar een bruine/perzikachtige teint. Vooral de roze vind ik prachtig.  Deze blushes kosten €9,90 in de winkel en door de klantenkaartactie betaalde ik er dus in principe maar 1. Jeej!

SAM_0556

Als laatste ben ik uit wanhoop nog even de Big Bazar binnengelopen. Nog nooit was me daar de ‘goede’ make-up opgevallen, waarschijnlijk niet goed gekeken. Maar door een artikel op Beautylab moest ik toch even zoeken of ze hier ook Revlon zouden verkopen. En jawel, ook hier hebben ze het. Duizend keer langs gelopen en nooit gezien! Helaas viel de bak nogal wat tegen, veel was kapot of al veelvuldig geswatcht. Maar gelukkig heb ik nog een prachtige zachtroze matte oogschaduw kunnen vinden. Deze kost €2,99

SAM_0500

Daarnaast viel me ook de bak met Calvin Klein make-up op. Deze bak zag er wat beter uit. Na lang wikken en wegen heb ik voor deze twee lipglossjes in een potje gekozen. De verpakking vind ik helaas wel een nadeel, een potje is niet zo hygiënisch maar omdat ze er zo mooi uitzien en zo goedkoop waren heb ik ze toch maar meegenomen. Ook deze kosten per stuk €2,99

Helaas ben ik niet met kleding thuisgekomen maar toch ben ik ontzettend blij met de aankopen die ik heb gedaan. Ik heb  niet alleen mijn steeds groter groeiende stash weer uitgebreid (waar moet ik het toch allemaal laten?) maar eigenlijk heb ik het ook nog allemaal met korting gekocht! Korting bij TBS, 2 voor 1 bij Yves Rocher, en ja de producten van Big Bazar waren eigenlijk ook goedkoper. Mijn idee om met geld te smijten is dus eigenlijk niet gelukt aangezien ik heb bespaard, maar toch voelt dat ook heel goed!

Binnenkort verschijnen er nog reviews/swatches op BeamingBeauty.

 

12 thoughts on “Shoplog: The Body Shop, Yves Rocher & Big Bazar

  1. Pingback: Calvin Klein lipgloss |

  2. Wauw, wat een geweldige items heb je geshopt! De body butter van The Body Shop lijkt mij echt goddelijk, alsof je pure chocolade op je lichaam smeert. Ik wist trouwens niet eens dat ze nog werden verkocht!

Geef een reactie

