Current faves #1

Naamloos

Vandaag heb ik een nieuw onderdeel van BeamingBeauty voor jullie: Current faves. Omdat ik niet maandelijks nieuwe make-up favorieten heb, ik koop namelijk niet genoeg om er een vullend artikel van te maken, heb ik dit onderdeel bedacht. Hierin laat ik jullie mijn favorieten van afgelopen tijd zien, maar dan random dingen. Dit kan make-up inhouden, eten, drinken, andere dingen, net waar ik op dat moment maar aan verslaafd ben! Deze eerste keer kan ik natuurlijk nog genoeg verzinnen haha. Ik ben er nog niet helemaal over uit hoe vaak ik dit onderdeel ga laten terugkomen op BeamingBeauty, waarschijnlijk niet wekelijks. Misschien om de twee weken, misschien één keer in de maand, we zullen het zien!

FOOD – yoghurt met banaan & zelfgemaakte pizza
IMG_0985

IMG_0995

Ik heb tegenwoordig absoluut een favoriet ontbijt; een bak yoghurt met banaan. Eigenlijk hoort hier ook nog wat muesli bij, maar die is op dit moment helaas op. Ik vind het echt heerlijk, vooral omdat ik het ‘moeilijk’ vind om ’s ochtends een boterham naar binnen te werken. Yoghurt met banaan gaat op de een of andere manier veel beter. En het is en voelt zo lekker gezond. Perfect om de vroege ochtend mee te beginnen. Het enige nadeel is dat mijn kat nogal dol blijkt te zijn op yoghurt, als ik het pak loopt ze mauwen en laat ze me niet meer met rust haha. Ik ben dus niet de enige die het zo lekker vind.

Als avondeten heb ik laatst zo iets lekkers gegeten. We hadden zo’n pak van Koopmans, hiermee kan je het deeg maken en zit er ook al tomatensaus bij, die echt overheerlijk is! Mijn moeder en ik besloten voor de vegetarische variant te gaan en hebben de pizza belegd met een zak roerbakgroenten: champignons, rode ui en prei. Absoluut mijn favoriete groenten. Hier hebben we nog rode paprika aan toegevoegd en het was zo lekker! Helaas kan ik dit niet te vaak eten haha, zonde.

DRINK – Sinaasappel/kiwi sap

IMG_0599

De laatste tijd ben ik goed gezond bezig, al zeg ik het zelf. Een favoriet drankje is dan ook sinaasappel/kiwi sap. Vaak maken we het zelf, wat sinaasappels persen, kiwi in de blender en klaar! Maar ook de fles van AH is heerlijk. Ook andere merken verkopen dit sap, maar die vind ik toch minder lekker. Het liefst drink ik hier toch wel een glaasje per dag van.

FASHION – denim blouse & gestreepte trui met sjaal

IMG_0590

IMG_1124

Ik ben echt gek op mijn denim blouses (?). Ze zitten lekker en valt met veel te combineren, allerlei kleurtjes passen eronder. Daarnaast ben ik met dit weer echt dol op bovenstaande trui met sjaal. Het zit zo lekker warm, mijn sjaal ruikt zo lekker naar mijn parfum en mega pluspunt: in deze trui voel ik me altijd zo slank haha. Daarom trek ik het ook zo vaak aan.

NAILPOLISH – Flormar Neon 001

IMG_0999

Deze nagellak is echt prachtig. Het is een felle, donkerroze kleur. En het beste is de kwaliteit! Onder deze lak zit een basecoat en erop een topcoat, en op deze manier is deze lak wel minimaal 2 weken blijven zitten zonder te chippen! Echt ge-wel-dig.

SKINCARE – Balm Balm

IMG_1003

Deze producten, en dan met name de reiniger en tonic die achter de face balm verstopt staan, zijn absoluut mijn redding geweest deze vervelende, lange periode van ontzettende kou. Mijn huid is ontzettend droog met schilfertjes en jeuk en foundation staat niet meer en gewoon bah. Door deze producten ’s ochtends te gebruiken ben ik van mijn schilfertjes en jeuk af en zit mijn foundation weer mooi. Het was even wennen om producten op oliebasis op mijn gezicht te smeren en soms moet ik nog steeds wennen aan de reiniger, maar de tonic vind ik inmiddels heerlijk aanvoelen op mijn huid, echt ontzettend verfrissend en ze halen beide ook nog eens ontzettend veel foundation en vuil van mijn gezicht af.

EYE LOOK – Sleek Au Naturel

IMG_1088

Mijn dagelijkse ooglook als ik op moet schieten ziet er tegenwoordig vrijwel altijd zo uit. Op deze foto ontbreekt het, maar op mijn ooglid gebruik ik een neutrale kleur zoals bijvoorbeeld Cappuccino of als ik voor shimmer ga, Taupe uit het Au Naturel palette van Sleek en mijn ogen omlijn ik dan met de kleur Moss uit hetzelfde palette. Daarna doe ik dan een fijne, verlengende mascara op zoals de mascara van Yves Saint Laurent zodat mijn wimpers goed opvallen. Het is een simpele, maar toch mooie look wat de aandacht trekt naar je ogen. I like!

MUSIC – Pink ft. Nate Ruess Just Give Me A Reason & John Mayer 3×5

IMG_1097

IMG_1128

De absolute favoriet van de afgelopen tijd is toch Pink. Ik vind het zo’n lekker nummer om kei hard mee te blèren als ik alleen thuis ben haha. Ook heb ik me een tijdje kunnen identificeren met dit nummer. Daarnaast klinkt Pink samen met Nate Ruess (die ik nog niet kende) echt ontzettend goed.
De andere favoriet van dit moment is John Mayer. Van dit nummer krijg ik zo’n heerlijk zomers gevoel door de melodie. Dat kunnen we met dit weer wel goed gebruiken!

BLUSH – Yves Rocher Rose

IMG_1107

Helaas heb ik alleen nog maar een crappy, donkere Iphone foto van deze blush kunnen maken maar wow, wat vind ik deze blush van Yves Rocher mooi! Het is een prachtige roze kleur, en blend ontzettend goed met mijn huid. Ik weet niet precies of het nou aan mijn huidige huidverzoringsroutine ligt of gewoon aan deze blush (ik denk het laatste) maar het staat me echt beter dan andere blushes! Er komt zeker nog een review over online om mijn enthousiasme nogmaals te delen.

Dit waren mijn favorieten van de afgelopen tijd, ik hoop dat jullie het leuk vinden om dit regelmatig voorbij te zien komen!

11 thoughts on “Current faves #1

  1. Wat een leuk artikel! De smoothie/drankje lijkt mij goddelijk, sowieso vond ik sinaasappelsap met aardbeien in de blender goddelijk of frambozen, nom! Oh my god.. Pizza, je kunt mij er voor wakker maken, ook deze vegetarische variant ziet er delicious uit. ^^ Ik houd van Pink, ze is zo lekker zichzelf en kan zingen als een god!

    • Het is van Flormar! Ik heb deze nagellak in Madrid gekocht, daar hebben ze hele winkels van dit merk. Volgens mij wordt het helaas niet in de Nederlandse winkels verkocht, maar misschien wel op internet!

Geef een reactie

