Small update: happy easter!

easterbunnywithstuffedimposter_large

Misschien een klein beetje laat maar ik wil jullie allemaal nog een hele fijne Pasen wensen! Het is natuurlijk pas 2e paasdag dus eigenlijk is het helemaal niet laat. Helaas heb ik door drukte deze week geen artikel voor vandaag kunnen schrijven. Afgelopen week heb ik het druk gehad met familie, mijn neef zou noodgedwongen moeten verhuizen en dan toch weer niet en dan weer wel enz. Dus ik heb hem geholpen met spullen inpakken (en uitpakken en inpakken..) Gelukkig had ik vooruit geschreven met het oog op een vrij weekend, totaal niet aan Pasen gedacht dus. Daarom zal er vandaag dus geen ‘normaal’ artikel op BeamingBeauty verschijnen.

Wel kan ik jullie een update geven over wat ik deze paasdagen heb gedaan en vandaag ga doen. Gister ben ik naar mijn opa en oma geweest, wat eerlijk gezegd nogal wat saai was helaas. Maar ik heb wel ontzettend lekker gegeten! Mijn opa kan de heerlijkste soepen maken en als voorgerecht hadden we dus een lekkere kippensoep. Als hoofd hadden we een visschotel besteld, dus een zalmsalade omringt met allerlei soorten vis; zal, haring, paling, krab, garnalen, makreel, en nog dingen die ik niet kende haha. En na een lekkere bak fruit. Genieten dus, maar voor de rest niet echt bijzonder.
Vandaag blijft het een beetje een verrassing, of ik ben alleen met mijn moeder en in dat geval hang ik lekker in mijn joggingbroek op de bank of mijn tante en oom komen en ik ga me lekker optutten. Een ding is wel zeker; we gaan heerlijk brunchen. We hebben verschillende broodjes gekocht, zalm, garnaaltjes (ja weer haha), eiersalade, tonijnsalade, krabsalade, quiche lorraine enz. Weer genieten dus! Ik hoop dat jullie ook allemaal gezellige paasdagen hebben met familie, of gewoon lekker in je joggingbroek op de bank want ik snap de hype rondom Pasen eerlijk gezegd ook niet helemaal haha.

2qkm05f_large tumblr_kybf518IRu1qar72s_large tumblr_m06lr190ZO1qhkchgo1_500_large tumblr_mkbsmj05BY1s7p1jso1_500_large ZhS9NuF_large

11 thoughts on “Small update: happy easter!

Geef een reactie

