My Month In Photo’s #2

IMG_1187

Vandaag heb ik weer een My Month In Photo’s voor jullie. De maand Maart leek wel voorbij te kruipen, zo langzaam vond ik het gaan. Dit komt vast door het ellendige, belachelijke, koude weer. Bah, wat ben ik blij als het over een paar dagen wat beter weer wordt! Ook heb ik helaas deze maand wat tegenslagen gehad wat betreft school. En de maand had natuurlijk 31 dagen, extra lang vooral tegenover Februari! Gelukkig is het nu April en laat de lente nu maar eindelijk beginnen! Ik heb weer wat foto’s voor jullie geselecteerd om jullie een kijkje te geven in mijn leven.

IMG_1001

Ik begin maar gelijk met het allerbelangrijkste: deze maand heb ik echt de perfecte nagellak gevonden! Deze nagellak van Flormar had ik in Februari al in Madrid gekocht maar deze maand pas uitgeprobeerd en het resultaat is geweldig. Op bovenstaande foto zat de nagellak er al een aantal dagen op, maar zie onderstaande foto’s voor een geweldige vergelijking:

IMG_1152

IMG_1153

Deze foto’s zijn na ongeveer 3 weken, 3 weken! Echt bizar gewoon. Nagellak houdt het bij mij meestal hooguit maar 3 dagen vol en deze nagellak heeft gewoon 2 weken perfect gezeten. Wow. Ik heb nog 2 nagellakjes van dit merk die ik zeker ga proberen binnenkort om te testen of ze net zo goed zijn.

IMG_1002

Zo deed ik dat in het begin haha. Nu doe ik het niet zo vaak meer. Lekker bloggen met youtube filmpjes op. Eigenlijk moet ik dat weer eens oppikken, vind het wel leuk! Nu kijk ik bijvoorbeeld wel tv, op dit moment staat Huisje Boompje Barbie op.

IMG_1008

Na tijden at ik weer eens lasagnette. Geen lasasgne want die bladerdeegvellen vind ik dan veel te veel haha. Heel lang heb ik dit niet meer op, geen zin in, trok me niet, maar wat was het toch weer heerlijk!

IMG_1003

Dankzij de kou van afgelopen maand was mijn huid echt een grote ramp. Zo droog als het kan inclusief schilfertjes en alles erop en eraan. Uit pure frustratie haalde ik mijn hele huidverzorgingsstash maar weer tevoorschijn. De producten van Balm Balm heb ik een tijdje geleden gekocht maar ik vond de olieproducten toch niet zo fijn. Ook het serum, oogcrème en gezichtscrème van de aloë vera lijn van The Body Shop vond ik niet zo fijn en had ik weggestopt, maar nu staat het weer allemaal op mijn plankje. En blij ook! De olieproducten van Balm Balm zijn niet zo erg meer, en voelen zelfs fijn aan op mijn droge huid. Ook de gezichtscrème van TBS gebruik ik weer. Nu wissel ik ’s ochtends en ’s avonds af met mijn huidige routine en de olie producten, en het werkt goed!

IMG_1012

IMG_1013

Onze kat is echt een enorme stiekemerd! Toen mijn moeder en ik beide even van tafel waren stond mevrouw opeens op tafel. En maar proberen om bij het eten te komen, klein vreetzakje dat ze is.

IMG_1016

IMG_1022

IMG_1042

Even een paar foodfoto’s op een rijtje; mijn moeder wilde graag Chinees halen, maar omdat ik een beetje op mijn gewicht wil letten en gezond wil eten heb ik dit lang af kunnen houden haha. Uiteindelijk heb ik er toch maar aan toegegeven en hebben we voor het ‘gezondste’ gekozen: Tjap Tjoy. Ook hebben we lekker, maar simpel geluncht. Afbakbroodjes met tonijnsalade en ook nog krabsalade maar die staat niet op de foto. Op de laatste foto zie je één van mijn favoriete gerechten. We waren gewend om Kofta van de wereldgerechten van Knorr te eten, maar ik wil wat meer zonder pakjes en zakjes koken. Daarom besloten we dit eens met verse ingrediënten te maken en het was echt heerlijk!

IMG_1044

IMG_1054

IMG_1063

De beestjes hadden het deze maand ook vaak koud. De kat lag vaak op de verwarming en de hond kroop zo ongeveer altijd onder de deken haha. Maar geef ze eens ongelijk! Op de laatste foto wilde de hond graag spelen, maar de kat had het te druk. Zielig kan ze dan kijken joh!

IMG_1055

Je hebt hem onlangs al voorbij zien komen op BeamingBeauty; de chocomania bodybutter van TBS. Absoluut mijn favoriet. In mijn kleine potje had ik de pan al geraakt, dus extra voorzichtig moest ik doen. Gelukkig heb ik inmiddels een nieuwe ingeslagen.

IMG_1061

IMG_1062

IMG_1071

En nog een paar foodfoto’s (ik maak ze nou eenmaal graag haha); we maakten lekkere zelfgemaakte tomatensoep. Wel waren we helaas het gehakt vergeten, je miste de balletjes toch wel! Ook maakten we nasi, waarvan je al een recept hebt kunnen zien. En mijn favoriete lunch was een tijdje knäckebröd met verse roomkaas met kruiden en hummus. Heerlijk!

IMG_1091

IMG_1092

Op bovesntaande foto’s zag mijn stash er nog zo uit, begin deze maand. Het werd al een beetje krap maar het was nog te overzien. Dit was het resultaat aan het einde van de maand:

IMG_1184

IMG_1185

Overvol! Er past niet veel meer bij. Ik zal echt op zoek moeten naar een nieuwe kast voor mijn steeds groter groeiende stash. Als iemand nog tips heeft hoor ik het graag!

IMG_1093

En dit zijn de schuldigen. De aankopen in TBS zak hebben jullie al kunnen zien in een shoplog en de producten in de Kruidvat tas zullen binnenkort langskomen!

IMG_1095

Eindelijk brak de zon dan een beetje door en kregen we een blauwe lucht (bijna dan). Genieten!

IMG_1099 IMG_1107

Ontzettend blij met de nieuwe producten. Hier draag ik een blush van Yves Rocher en de matte roze oogschaduw van Revlon.

IMG_1119

Ook aten we eens een lekkere simpele maaltijd; zalmsalade en stokbrood met kruidenboter. En de zalmsalade was heerlijk! Met garnaaltjes, krab en zilveruitjes.

IMG_1123

Na een lange dag inpakken bij familie. Mijn haar was deze week al onhandelbaar en kon ik moeilijk onder controle houden maar na deze lange dag sprong het nog meer alle kanten op haha!

IMG_1149

Kuikentjes in de dierenwinkel! Zo ontzettend lieeef. Helaas heb ik er geen duidelijke foto van kunnen maken door het rode warmte licht.

IMG_1151

Ik keek de film ‘Now Is Good’. Ik verwachtte een volop emotionele film maar dat viel een beetje tegen. Het grootste deel van de film was meer romantisch, maar op het laatst bleek het toch een tranentrekker te zijn!

IMG_1154

En nog een foodfoto! Maar deze mag echt niet ontbreken. Mijn beste vriend is Surinaams en van zijn moeder kreeg ik echt het heerlijkste recept ooit voor Roti. We hebben het gemaakt met kip, boontjes en ei. Ik wil nog variëren, met aardappel, kouseband, zonder kip en alleen ei enz.

IMG_1156

IMG_1157

De look van eerste paasdag. Helaas zijn de foto’s niet echt duidelijk, maar jeetje wat was ik er blij mee! Ik ben dan ook van plan om deze binnenkort opnieuw te maken, zodat ik er duidelijke foto’s van kan maken en een LOTD/EOTD voor jullie kan maken. Oh, en voordat jullie het je afvragen: mijn wimperrand is ontstoken geweest deze maand, en daardoor heeft een talgkliertje zich opgehoopt (ofzoiets) en is een bultje ontstaan. Op foto’s zie je het duidelijker dan in het echte leven, maar toch stoor ik me er aan en wil ik het binnenkort weg laten halen.

IMG_1158

Gezellig met mijn moeder; kaarsjes aan en sinaasappel-kiwi sap.

IMG_1167

IMG_1170En nog een paaslook!

IMG_1173

IMG_1174

IMG_1175

IMG_1176

IMG_1177

Tweede paasdag had ik een brunch met mijn moeder. We hadden echt de meest heerlijke dingetjes op tafel staan en hebben met zijn tweetjes ontzettend genoten haha!

IMG_1181

Gister besloot ik na het douchen weer eens mijn gezicht te scrubben. Helaas doe ik dit veel te weinig omdat ik het gewoonweg vergeet. Dom! Want ik merk echt verschil aan mijn huid. Dus proberen het toch wekelijks te doen. Helaas is dit potje van RS Natural Cosmetics bijna op. Ik twijfel nog of ik een full size moet nemen, of toch voor een andere ga. Als jullie nog tips hebben voor fijne scrubs hoor ik het graag!

IMG_1189

En vandaag, het restje zalm opmaken met wat pesto. Zo lekker.

Zo, dat waren de foto’s weer voor deze maand! Ik besef me nu pas hoeveel het er eigenlijk zijn haha, oeps. Laten we het er maar op houden dat het door de lange maand komt.

11 thoughts on “My Month In Photo’s #2

  1. Op één of andere manier kan ik heel veel gezelligheid uit je foto’s opmaken! :D Echt leuk om te zien. OOHHH FOOD! Mijn moeder maakt soms ook roti – nu ik het weer zie even melden aan haar! – die is ook echt goddelijk.. ik ben totaal niet van dat soort gerechten de stoofdingen zeg maar, maar dit.. Oh my god. So goooood! En drie weken op je nagels? WAUW. Mind is blown! ;p

Geef een reactie

