Catrice 190 The Nuder The Better

SAM_0697

Al tijden was ik op zoek naar een mooie nude lippenstift. Vaak zag ik The Nuder The Better van Catrice al voorbij komen op diverse sites en deze zag er toch wel mooi uit. Afgelopen week ben ik dan eindelijk gezwicht bij de Kruidvat en heb ik deze lippenstift in mijn mandje gegooid na een korte swatch die me gelijk had overtuigd. Ben je benieuwd naar wat ik van deze lippenstift vind? Lees dan snel verder.

SAM_0699

Ik zal jullie maar gelijk vertellen dat ik een enorme fan ben van The Nuder The Better. Ten eerste omdat dit een budget lippenstift is, hij kost namelijk maar €3,99. En daarnaast is het een prachtige nude lippenstift met een roze ondertoon in plaats van geel. En dat geeft toch net weer een iets ander kleurtje. Eerst was ik bang dat deze lippenstift toch vooral geschikt zou zijn voor de bleke huidjes onder ons en dat ben ik niet. Gelukkig is mijn grauwe, bleke huidje met de eerste zonnestralen verdwenen en heb ik mijn kleine tintje weer terug. Maar gelukkig staat dat ook.

De zwarte huls van Catrice vind ik altijd best wel chic, het ziet er in ieder geval niet goedkoop uit. Ook is het kliksysteem erg fijn.

SAM_0753 - kopie (3)

SAM_0752 - kopie (3)

Helaas zijn mijn lippen nog steeds onwijs droog en dat kan je dus ook wel zien op bovenstaande foto’s. Hier heb ik alleen een beetje vaseline op mijn lippen.

 

SAM_0744 - kopie

SAM_0746 - kopie

En zo zien mijn lippen eruit met de lippenstift. Hij valt bij mij wel wat rozer uit dan ik in eerste instantie gedacht had, maar toch valt me dat absoluut niet tegen! Het is en blijft een mooie neutrale kleur. De pigmentatie is geweldig, net zoals de romigheid zoals we ook gewend zijn van Catrice. Ook valt het wel mee met hoeveel je mijn droge lippen ziet. Je ziet een paar velletjes van dichtbij, maar het kan zeker erger.

SAM_0723

En de lippenstift in een full face foto. Zoals je ziet matcht het mooi met mijn huidskleur en ziet het er echt nude uit. Ik ben ontzettend tevreden over deze lippenstift!

15 thoughts on “Catrice 190 The Nuder The Better

Geef een reactie

