Revlon Matte 003 Pink Innocence

SAM_0558Vandaag heb ik weer een review voor jullie. Deze keer een oogschaduw, namelijk de Revlon Matte oogschaduw in de kleur 003 Pink Innocence. Een mooie zachtroze kleur met een mooi patroontje. Zoals je hier al kon lezen heb ik deze goedkoop gekocht bij Big Bazar. Ben je benieuwd naar deze oogschaduw? Lees dan snel verder!

SAM_0561Het doosje zelf ziet er helaas niet meer zo mooi uit. Aan de ene kant heel zonde, het was mooi geweest als het doosje gewoon egaal zwart was geweest. De sticker die onder ‘Revlon Matte’ stond was er al afgetrokken. Maar aan de andere kant heb ik deze oogschaduw voor een veel kleinere prijs gekocht, en dan neem ik dit wel voor lief. Het ‘originele’ doosje ziet er naar mijn idee wel mooi ui. Mooi strak, met duidelijk de naam van de kleur op de sticker die er hoort te zitten. Gelukkig staat de naam nog wel op de achterkant, anders was ik mooi clueless geweest.

SAM_0556De bovenstaande foto is zonder flits genomen, de werkelijke kleur ligt een beetje tussen deze foto en de eerste foto in. Bovenstaande foto is iets te donker en de eerste foto net wat te licht. Bij de oogschaduw krijg je een kwastje, zoals je er vrijwel altijd bij krijgt, maar deze gebruik ik niet. Ik heb hem dus gelijk weggegooid. Het patroontje van de oogschaduw vind ik erg mooi, er wordt een soort diepte gecreëerd waardoor het toch weer een hele andere uitstraling krijgt dan andere oogschaduws.

SAM_0563Op bovenstaande foto zie je één veeg van de oogschaduw. Deze vind ik helaas een klein beetje tegenvallen. Het roze komt er niet echt door. De oogschaduw heeft daarom wel echt wat opbouwing nodig om de kleur echt goed te laten zien. Wel kan je goed zien dat de oogschaduw matte is, waar ik dan weer heel enthousiast over ben. Ik heb de oogschaduw net nog eens geswatcht op mijn hand en het wat meer opgebouwd, daar komt de kleur veel meer tot zijn recht.

IMG_1204

IMG_1206Deze foto’s zijn gewoon op de bank gemaakt met mijn Iphone, sorry daarvoor, ik hoop dat jullie je er niet teveel aan storen. Maar ik kon het gewoon niet laten om deze foto’s toe te voegen omdat deze de kleur het beste laten zien. Vooral op de onderste foto, met flits, zie je de werkelijke roze kleur goed terug.
De oogschaduw werkt erg fijn, het is vrijwel niet poederig, dus vrij weinig fall out.

SAM_0727

SAM_0726Op bovenstaande heb ik de oogschaduw op mijn bewegend ooglid aangebracht, met een matte bruine kleur in mijn crease, en een witte oogschaduw in de binnenste ooghoek. Weer komt de oogschaduw op de foto met flits beter naar voren dan zonder flits. Op de foto’s met flits komt de oogschaduw toch niet tot zijn recht helaas.

Ik vind de Pink Innocence van Revlon erg fijn om mee te werken en perfect om een frisse lentelook mee te maken. Ook lijkt het me een mooie kleur om een roze ooglook mee te maken, maar dat heb ik nog niet uitgeprobeerd, maar ga ik zeker nog proberen!
Al met al ben ik enthousiast over deze oogschaduw, maar dan wel voor de prijs van €2,99. Met de originele prijs denk ik niet dat ik het de prijs waard had gevonden.

Note: deze oogschaduw wordt zeer waarschijnlijk niet meer bij de originele verkooppunten van Revlon verkocht. Wel wordt deze kleur verkocht bij Big Bazar, maar dit zijn producten die uit de collectie zijn gehaald. 

13 thoughts on “Revlon Matte 003 Pink Innocence

  1. Erg mooie oogschaduw, ik hou wel van dit soort subtiele oogschaduws!

    Als je het leuk vind, ik organiseer vandaag een linkparty op mijn blog. Dit houdt in dat je reclame mag maken voor de 3 leukste artikelen die je afgelopen week geschreven hebt, inclusief een foto en een link naar jouw blog! Super leuk toch! Ik zou het leuk vinden als je mee zou doen!

    Liefs Rosie

Geef een reactie

