Filmpje | Get ready with me

Oooh meiden ik vind het zo spannend! Vandaag heb ik iets nieuws voor jullie, namelijk een filmpje! Stiekem vind ik het doodeng, is het wel leuk? Is het wel goed genoeg? Heb ik het wel juist gedaan? Maak ik mezelf niet stiekem belachelijk? Gelukkig is het een vrij ‘simpel’ filmpje, namelijk een get ready with me. Ik heb de look die ik eerste of tweede (totaal vergeten) droeg nagemaakt omdat ik dit een erg fijne, mooi neutrale look vind en graag met jullie wilde delen. Ik hoefde hier gelukkig ook nog niet te praten, dat vond ik nog iets teveel van het goede haha. Ik ben onwijs benieuwd wat jullie ervan vinden en laat me vooral ook weten wat je ervan vindt! Opbouwende kritiek is natuurlijk altijd welkom, en als iets niet leuk is wil ik dat natuurlijk ook heel graag weten.

Wel wil ik jullie even van te voren ‘waarschuwen’: het filmpje is niet van al te beste kwaliteit. Het is ook weer niet onwijs slecht, maar mijn camera blijkt toch niet je van het (of hoe zeg je dat?) te zijn. Het liefst koop ik nu gelijk een nieuwe, met betere kwaliteit maar als ik realistisch nadenk is dat natuurlijk veel te snel. Ik heb nog maar 1 (oké stiekem 2!) filmpjes gemaakt en ik blog nog niet eens 2 volle maanden, wie weet kap ik er over een paar maanden wel mee. (Ik denk het niet, maar je weet nooit!) Nog even afwachten dus.
Ooh en nog één ding: het viel mij op dat mijn haar bovenop soms nogal vet lijkt, terwijl dit absoluut niet is. Misschien dat het door met uitgroei/overgang van kleur komt.

Producten die ik heb gebruikt:

Estée Lauder Double Wear Stay In Place Foundation
Estée Lauder Double Wear Stay In Place Concealer
Catrice Camouflage Cream Concealer
Clinique Blended Face Powder
Essence I Love Stage Eyeshadow Base
Revlon Matte 003 Pink Innocence
Sleek Au Naturel Palette
Benefit They’re Real Mascara
Yves Rocher Blush
Catrice Prime And Fine Highlighting Powder
Sleek Eyebrow Pencil
Catrice 190 The Nuder The Better
Thierry Mugler – Alien

Ook heb ik nog een paar foto’s om de look wat beter te kunnen laten zien en natuurlijk heb ik ook even een foto van mijn outfit genomen.

SAM_0721

SAM_0726

SAM_0780

13 thoughts on “Filmpje | Get ready with me

Geef een reactie

