Wishlist The Make Up Spot

Naamloos

Sinds een paar maanden heb ik een nog redelijk nieuwe webshop ontdekt, namelijk The Make Up Spot. Hier verkopen ze echt de meest leuke merken en al tijden zeg ik dat ik er echt een moest bestellen. Maar ik wachtte op Sleek, en daarna op Zoeva. En inmiddels heb ik echt een mega wishlist.

wishlist tms-001

Sleek Ultra Matte V1, Sleek Ultra Matte V2, Sleek Oh So Special, Sleek Sparkle 2 

Ik begin maar gelijk met een van mijn favorieten de in de shop, namelijk de palettes van Sleek. Iedereen kent ze wel en weet dat ze een prachtige pigmentatie hebben. Zelf heb ik alleen nog maar het Au Natural palette en ik ben er gek op! Vooral de palettes met de matte kleuren vind ik prachtig, en wat een mooie looks zou ik hier mee kunnen maken! En die andere 2, tja die zijn ook gewoon prachtig.

wishlist tms-006

Sleek Pixie Pink, Sleek Pomegranate, Sleek Rose Gold

Naast de palettes staat Sleek natuurlijk ook bekend om hun blushes. Al maanden, misschien inmiddels al wel langer dan een jaar, zeg ik dat ik AB-SO-LUUT de Rose Gold moet kopen, ik vind m zo prachtig. Maar steeds is het er niet van gekomen, of hij was uitverkocht, of ik had al teveel andere dingen uitgezocht, maar zodra ik bij The Make Up Spot ga bestellen, gaat deze sowieso in mijn mandje. De andere twee blushes zijn ook ontzettend mooi. Pixie Pink lijkt me een lekkere knalroze kleur, wat bij bepaalde looks heel mooi kan staan, en ook Pomegranate lijkt me heel mooi.

wishlist tms-002

Kleancolor 144 Pastel Orange, Kleancolor 142 Pastel Teal, Kleancolor 143 Pastel Yellow

Ik hou van pastelkleurtjes en wat is er beter dan deze op je nagels te dragen? Deze kleurtjes van Kleancolor lijken me echt ontzettend mooi!

wishlist tms-003

MeMeMe Beat The Blues Skin Illuminater Oyster Gold, MeMeMe Beat The Blues Skin Illuminator Pearl Pink, MeMeMe Goddess Rocks,  MeMeMe Blush Box Rouge, MeMeMe Shimmer Stack Gold 

Sinds kort verkoopt de shop ook het merk MeMeMe, ik kende het al wel maar had me nog nooit echt in de make-up ‘verdiept’. Toen ik dit zag kwam ik deze prachtige spulletjes tegen, het liefst koop ik ze nu gelijk allemaal! (Oh en ik weet dat de Oyster Gold illuminator er 2x instaat, ik wil m gewoon zo graag! Nee grapje, Picasa is er blijkbaar dol op, het programma voegt deze twee keer toe steeds. En als ik er probeer één weg te halen verdwijnen ze beide.)

wishlist tms-004

Zoeva 111 Flawless Cover, Zoeva 101 Luxe Face Definer, Zoeva 104 Buffer Brush, Zoeva 120 Kabuki, Zoeva 127 Luxe Sheer Cheek 

The Make Up Spot verkoopt sinds kort het geweldige merk Zoeva. Hier ben ik zo ontzettend blij mee, want ik wil zo graag nieuwe kwasten! Op dit moment heb ik allemaal goedkope kwasten van de Hema en de H&M, maar deze wil ik langzaam aan gaan vervangen door dus de kwasten van Zoeva, het liefst koop ik ze echt allemaal.

wishlist tms-005

Zoeva 144 Soft Concealer, Zoeva 225 Eye Blender, Zoeva 226 Smudger, Zoeva 237 Detail Shader, Zoeva 317 Wing Liner, Zoeva 330 Lip Contour

En nog meer kwasten!

Natuurlijk kan ik niet alles tegelijk kopen, dat zou me bakken vol geld kosten, helaas. Maar ik ben zeker van plan binnenkort een deel te bestellen! En die bestelling zal sowieso Sleek Rose Gold bevatten en enkele kwasten. Als jullie nog aanraders van bovenstaande hebben die ik écht moet hebben, laat het me dan weten!

Heb jij al eens iets bij de Make Up Spot besteld? Zo ja, wat?

11 thoughts on “Wishlist The Make Up Spot

Geef een reactie

