Calvin Klein lipgloss

SAM_0488Toen ik deze lipglossjes in de Big Bazar tegenkwam was ik er ontzettend benieuwd naar. Zo in het potje zien de kleuren en prachtig uit en ze waren zoals je al hebt kunnen lezen te koop voor een klein prijsje. Ik kon ze dus niet laten liggen en nam ze vol verwachting mee.

SAM_0501

SAM_0543

SAM_0510

SAM_0540Eerste foto’s zonder flits, tweede met flits.
Ik heb de lipglossjes gekocht in de kleuren Holiday en Pots. Holiday is een mooi zacht en lichtroze kleurtje en Pots ziet er op de foto’s ontzettend donker uit, en zo in het potje ook, maar op de lippen is het een kleur die neigt naar het donkerpaars/rood. Ik vind deze kleur vrij lastig uit te leggen. Het zijn dus twee totaal verschillende kleuren, echt het ene uiterste naar het andere uiterste. Holiday vind ik zelf goed geschikt voor een normale, standaard dag. Het is een mooi neutraal kleurtje wat voor een subtiele look zorgt. Pots daarentegen, is toch wat donkerder wat ik zelf niet zo snel naar bijvoorbeeld een dagje school zou dragen, maar ik wel geschikt vind voor in de avond of voor een verjaardag en/of feestje. Op de foto’s met flits lijkt het alsof ze ontzettend vol met glitters zitten, maar ik kan je alvast verklappen dat dit behoorlijk tegenvalt.

SAM_0492

SAM_0500
Het jammere aan deze lipglossjes vind ik de verpakking. Zoals je ziet is het dus in een potje, waardoor je, als je geen kwastje hebt, je vingers moet gebruiken. Naast dat ik dit niet zo hygiënisch vind, is het ook vrij lastig op deze manier om het aan te brengen. Misschien ligt dit ook een beetje aan de substantie, de lipgloss blijft een beetje ‘hard’, ik vind ze niet echt goed romig en daardoor ook niet zo makkelijk smeerbaar. Minpuntje dus!

SAM_0573Toen ik ze op mijn hand swatchte werd ik niet echt enthousiast. Zoals je kan zien, zien ze er best droog uit en geven niet heel veel pigment af.

PicMonkey CollageZonder lipgloss – met Holiday – met Pots
Deze foto’s zijn wederom gemaakt met vaseline, omdat het anders gewoon absoluut niet te doen was voor mij. Ze werkten ontzettend stroef op mijn toch al wat droge lippen. Ook vind ik ze met vaseline mooier staan, omdat het op deze manier toch nog iets van glans brengt. Qua kleur weet ik niet zo goed wat ik ervan moet zeggen eigenlijk. Aan de ene kant vind ik ze een beetje tegenvallen, maar aan de andere kant, als je voor een subtiel kleurtje wilt gaan zijn ze daar wel geschikt voor. Maar toch ben ik niet helemaal overtuigd helaas. Ik weet wel zeker dat ik ze voor de normale CK prijzen absoluut niet zou kopen. Voor nu vind ik ze prima, maar het is niet dat ik er zo enthousiast over ben.

Let op: deze lipglossjes zijn alleen nog maar te koop bij Big Bazar en niet bij de originele Calvin Klein verkooppunten. 

17 thoughts on “Calvin Klein lipgloss

  1. Ik vind ze wel mooi op de lippen, gewoon subtiel, geen mind-blowing wow-effect. Pots vind ik trouwens wel schitterend om te zien. :) Calvin Klein is opzich wel een fijn merk, vooral de lipsticks!

  2. Ik ben blij dat ik ze dan niet gekocht heb! Ik zag ze in Kruidvat liggen (maar niet in elke Kruidvat hoor, gewoon random in één Kruidvat) en wilde er eentje kopen maar ik heb het toch niet gedaan. Leuk review!

Geef een reactie

