Tag | And this is who I am

Afgelopen week kwam ik een ontzettend leuke tag tegen op de blogs van Josephine en Suzanne, namelijk de And this is who I am tag. Op deze tumblr kun je allerlei afbeeldingen vinden die op jou als persoon kunnen slaan. Dit vond ik echt een ontzettend leuk idee en besloot gelijk deze tag over te nemen. Er staan erg veel leuke dingen op de tumblr waar ik mij erg in herken dus het was lastig kiezen! Daarom zijn het ook nogal veel afbeeldingen geworden, oeps!

thats who i am-001thats who i amthats who i am-002thats who i am-003thats who i am-004thats who i am-005 thats who i am-006

Ik vond het echt een ontzettend leuke tag om te maken. Vind jij deze tag nou ook leuk en wil je het op je blog plaatsen? Twijfel niet en snel overnemen! Ik zou het leuk vinden als je ook nog even laat weten als je het overneemt,  lijkt me namelijk superleuk om te lezen bij jullie!

19 thoughts on “Tag | And this is who I am

Geef een reactie

