Essence Stay Matte Lip Cream 01 Velvet Rose & 02 Smooth Berry

SAM_0820Al tijden, misschien wel jaren heb ik geen lipgloss meer gebruikt. Nee, als ik moet kiezen ga ik absoluut voor lippenstift. Maar na zoveel goede verhalen te hebben gelezen moest ik toch eens gaan toegeven aan lipgloss, en wel deze van Essence. Ben je benieuwd of ik door deze glossjes wel ben omgeslagen? Lees dan snel verder.

SAM_0822De Stay Matte Lip Creams van Essence komen uit in 4 kleuren en zitten vast in het assortiment. Deze lipgloss zouden een matte finish hebben en zo te zien zijn het lekker felle kleurtjes. Mooi ingespeeld op de trends dus van Essence. De verpakking ziet er simpel uit, maar we hebben niks te klagen. Het ziet er prima uit voor Essence en het is een fijne verpakking.

SAM_0824De kwastjes vind ik persoonlijk erg fijn. Ze zijn wat dik, wat het aanbrengen erg makkelijk maakt en hebben geen gekke vormen en/of hoeken. Mooi standaard dus en dat is niet erg want dat werkt meer dan prima.

SAM_0829De swatches hebben mij al erg enthousiast gemaakt. De kleuren zien er goed uit en zo op het eerste gezicht zijn ze ook goed mat. Maar waar ik vooral door verrast ben is de structuur. Deze lipgloss vind ik helemaal niet eens zo op een lipgloss lijken. Het is meer een kruising tussen een lipgloss en lippenstift. Hier ben ik erg blij mee. Ik voorzag minder geplak en een betere dekking.

Zelf heb ik dus twee kleuren; 01 Velvet Rose en 02 Smooth Berry. 01 Velvet Rose is een mooie nude-achtige, oudroze kleur. Ik vind het prachtig. 02 Smooth Berry is een donkere, felle roze kleur en is ook erg mooi.

SAM_0762

 

SAM_1025Wat ik er van vind? Ik vind ze geweldig! Ik ben absoluut om. Ze hebben een prachtige kleur, een heerlijke dekking en zijn goed mat. De glans die je op de onderste foto ziet is de zon (yay!). Van de kwaliteit ben ik ook absoluut te spreken, de lipgloss blijft tot wel 4 uur zitten en heeft dan pas wat bijwerking nodig. En dat voor maar €1,99!

De Essence Stay Matte Lip Cream is in 4 kleuren verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister.

15 thoughts on “Essence Stay Matte Lip Cream 01 Velvet Rose & 02 Smooth Berry

  1. Ja wauw deze zijn zó mooi! Ik had er laatst ook een artikel over geschreven, ze zijn momenteel echt mijn favorietjes :D!

    Als je het leuk vind, ik organiseer vandaag een linkparty op mijn blog! Dit houdt in dat je reclame mag maken voor 3 van je leukste artikelen van afgelopen week inclusief een foto en een link naar jouw blog! Super leuk toch? Ik zou het gezellig vinden als je mee komt ‘feesten’!

    Liefs van Rosie

  2. Ik heb er ook eentje! Ik vind ze heel erg plakkerig maar eens dat je ze opdoet, blijven ze wel lang zitten. Goede swatches trouwens, leuk om de andere kleuren eens uitgebreid geswatched te zien!

Geef een reactie

