Extra artikel | Visitekaartjes van Suzanne

beaming beauty 1

Laatst kreeg ik een onwijsleuk aanbod van Suzanne, namelijk dat ze visitekaartjes voor me wilde maken. Na wat overleg heeft ze uiteindelijk 3 hele leuke visitekaartjes voor mij gemaakt. Helemaal naar smaak en ontzettend leuk dus! Heel leuk ook dat je de keuze krijgt uit maar liefst 3 ontwerpen en ze dus in principe ook allemaal kunt gebruiken. Kijk snel verder voor alle 3 de ontwerpen!

beaming beauty 3

beaming beauty 2

beaming beauty 1

Ik vroeg om roze en ik kreeg roze, yay! Ik vind ze heel leuk geworden, vooral de laatste twee. De middelste is lekker vrolijk en op de laatste ben ik al helemaal dol. Het plaatje past perfect bij BeamingBeauty. Ik ben dól op rode lippenstift, al draag ik het niet vaak genoeg, mooie blush op de wangen, lange wimpers en ready to go! Helemaal mij, perfect.

 

4 thoughts on “Extra artikel | Visitekaartjes van Suzanne

Geef een reactie

