Queensday nail inspiration

logo-koninginnedag-260x220
Morgen is het de laatste Koninginnedag voor de komende 30 jaar ongeveer/eerste koningsdag/ kroningsdag en dit wil ik niet zomaar voorbij laten gaan. Helaas kan ik door mijn oog geen oranje ooglook maken, en aangezien ik zelf niet echt veel verder kom dan oranje nagellak, ik ben niet zo goed in nail-art, heb ik wat inspiratie voor jullie opgezocht voor morgen. Zelf vind ik ze echt onwijs leuk, en wie weet probeer ik er toch nog eentje na te maken. Oranje vind ik persoonlijk niet zo’n mooie kleur maar bij deze nail-art vind ik het nog niet eens zo heel verkeerd staan!

IMG_6852Bron

Deze nailart vind ik echt onwijs leuk! Oranje nagels en dan de Nederlandse vlag in stippen. Erg leuk!

queensday-nails-youtube_zps7d586e72Bron

Deze variatie op bovenstaande vind ik ook erg leuk, maar dan beperkt tot het witte deel van je nagels.

qdnpr1Bron

Deze nail-art heb ik al vaak voorbij zien komen, de Nederlandse vlag. Persoonlijk vind ik deze iets minder leuk maar desondanks is het toch wel heerlijk Nederlands!

o1Bron

En weer een variatie met de stippen. Dit keer de kleuren door elkaar. Ik vind ze alle drie ontzettend leuk!

IMG_5999Bron

Deze nail-art vind ik ook ontzettend leuk! Oranje gecombineerd met goud en er nog een kroon bij. Ik vind het goude leuker erbij, omdat ik oranje niet zo’n mooie kleur vind. Maar voor die kroon heb je vast een ontzettend vaste hand nodig, en die heb ik helaas niet.

largeBron

Deze vind ik ook onwijs leuk! De Nederlandse vlag op het witte deel van je nagels. Simpel, maar toch op en top Nederlands.

large (1)Bron

En daar ben ik weer met mijn stippen hoor haha. Ik kan er niks aan doen, ik vind ze zo leuk! Deze keer met een witte ondergrond.

large (2)Bron

Ook deze vind ik super! Heel leuk zo met de kroontjes, maar de kleur vind ik ook prachtig.

138Bron

Ook ontzettend leuk deze kroontjes!

hoofd-naam2Bron

Stiekem vind ik deze kroontjes toch wat leuker!

Koningsdag-NailartBron

Deze vind ik misschien  nog wel de leukste! Ontzettend origineel en heel mooi (zonder al te veel oranje haha).

165Bron

Ook deze zijn prachtig! Maar lijkt me wel heel lastig om na te maken.

Ga jij nog wat speciaals met je nagels doen op deze laatste Koninginnedag doen? En laat me vooral ook even weten wat je op deze dag gaat doen, vind ik erg leuk om te horen!

10 thoughts on “Queensday nail inspiration

Geef een reactie

