New discovery: Stylight

NaamloosAfgelopen maand ben ik bekend geworden met een nieuwe site, namelijk Stylight. Sommige van jullie zijn hier misschien al mee bekend, sommige van jullie nog niet. Ik kan jullie wel alvast verklappen dat ik er dol op ben! Ik vind het een heerlijke site om lekker weg te dromen bij mooie kleding en heel wat uurtjes door te brengen om mooie collages te maken. Ben je benieuwd wat ik nu precies van Stylight vind en hoe het precies werkt? Lees dan snel verder!

Wat is Stylight?
Stylight is een populaire fashion community waarop je misschien wel duizenden items kunt vinden van verschillende webshops. Deze kan je duidelijk vinden onder categorieën: kleding, schoenen en accessoires. Ook deze zijn weer onderverdeeld in kleinere categorieën. Op de site kan je je eigen profiel aanmaken, en hiermee kan je items die je leuk vind hearten. Ook kan je verschillende moodboards maken, om inspiratie op te doen voor nieuwe outfits of om bepaalde soorten items overzichtelijk bij elkaar te zetten. Hier kan je dan ook weer eigen foto’s, filmpjes en muziek aan toevoegen. Hartstikke leuk dus!

Mijn moodboards
Natuurlijk heb ik ook even een profiel aangemaakt omdat ik razend benieuwd was geworden van deze omschrijving. Ik heb heel wat uurtjes doorgebracht, zoekend naar perfecte items. Registreren gaat heel makkelijk via Facebook, maar het kan ook simpel aangemaakt worden met je eigen e-mailadres. Als je je hebt aangemeld ga je eerst 5 items hearten om verder te kunnen en daarna kun je een paar andere users gaan volgen die je interessant vindt.

Naamloos

Naamloos1

Zelf heb ik onder andere deze moodboards gemaakt. De eerste is Summer en de tweede is Classic. Zoals je ziet staan er prachtige items tussen, wat had ik graag al deze in mijn kast hangen/staan!

My No. 1 product
Mijn all time favorite is toch echt wel dit horloge van Micheal Kors. Hier kwijl ik echt bij weg!

Naamloos2

Helaas zou ik hier nog wel even voor moeten door sparen, en weet ik niet of ik echt €260,- zou moeten neerleggen voor een horloge, aangezien ik er op dit moment vrijwel nooit een draag. Maar wegdromen mag altijd toch!

Zijn jullie al bekend met Stylight? Zo ja, wat vinden jullie ervan?

8 thoughts on “New discovery: Stylight

Geef een reactie

