My Month In Photo’s #3

IMG_1305April zit er alweer op! Deze maand is echt ontzettend snel gegaan vind ik. De maand met de laatste Koninginnedag/eerste Koningsdag (ik ben er nog steeds niet helemaal uit wat het nou was). Er waren een aantal lekkere dagen in April, maar toch vond ik het nog niet zo perfect. Hopen dat Mei wat beter qua weer wordt! Ook was April een belangrijke maand voor mij. Een nieuwe opleiding, nieuwe stage, nieuwe klas, noem het maar op. Maar gelukkig is het goed uitgevallen! Ben je benieuwd wat ik de rest van de maand heb gedaan? Kijk dan snel mee.

IMG_1193Opeens viel me op hoe veel mijn haar gegroeid is de laatste tijd. Erg blij mee! Ook heel blij met mijn spijkerblouse. Mijn spijkerblouse en ik is liefde.

IMG_1195Nagels lakken vind ik toch wel zo’n vervelend klusje. Het duurt zo lang en ik heb erg weinig geduld. Dus tegenwoordig kijk ik een serie in de tijd dat de nagels drogen. Heerlijk! Zo hou ik het wel vol.

IMG_1196Ontzettend lang had ik al geen pannenkoeken meer gegeten, en als ik het dan al at was deze gevuld met groenten. Maar een ouderwetse pannenkoek met spek en poedersuiker was toch wel weer heerlijk.

IMG_1198Haha klein boefje! Mevrouw was even alleen beneden en in de kussensloop gekropen, ze weet heel goed dat dat niet mag en kan zo lekker zielig kijken haha.

IMG_1201Heerlijke lunch met restjes; gebakken ei met champignons en spek

IMG_1214Blij met mijn nieuwe highlighter!

IMG_1221De eerste lekkere zomerdag kwam eraan! 21 graden en ik heb genoten.

IMG_1222Ik kocht een bosbessenmuffin op de markt en werkelijk waar, van binnen zag het er zo ontzettend ranzig uit. In plaats van af en toe een verdwaalde bosbes in een normale muffin, was deze ja.. helemaal paarsachtig van binnen. Maar desondanks was het heerlijk.

IMG_1224Happy.

IMG_1230Gek beest <3

IMG_1227IMG_1231Gezellig in huis.

IMG_1232
IMG_1233
IMG_1234
IMG_1235Ik ging met mijn moeder shoppen in Arnhem en we gingen lunchen bij de Bijenkorf. En mijn god ik heb lang niet meer zo lekker gegeten. Ik had een overheerlijke oosterse wrap, gevuld met kipfilet, koolsalade, nog gewoon sla en komkommer en weet ik het wat er allemaal inzat haha met heerlijke chilisaus. Ook ontdekte ik hier aspergesoep, wat lekker! Ook hadden we nog een gezonde sinaasappel-kiwisap. Mijn moeder had overigens een broodje tonijnsalade, voor de nieuwsgierigen!

IMG_1239

IMG_1241Op die eerste heerlijke zomerdag. Toen nog met bultje op oog, inmiddels zonder :D

IMG_1249Mijn nieuwe verslaving, zo lekker!

IMG_1251Ooit zei ik dat ik nooit zou begrijpen waarom twitter zo verslavend is. En toen had ik 333 tweets. En inmiddels al ruim 600 ;’)

IMG_1254Eindelijk ging ik eens sporten. En dat voelde goed!

IMG_1255Gezonde lunch na het sporten.

IMG_1258
Op mijn eerste dag in een nieuwe klas kwam Bijou even knuffelen, alsof ze wist hoe zenuwachtig ik was. Ik heb besloten om van opleiding te switchen, namelijk van kinderopvang naar onderwijsassistent. Mijn slb’er regelde dat ik de rest van het jaar mee kon lopen in een OA klas om de ‘sfeer te proeven’. Ik was onwijs zenuwachtig maar het was de beste beslissing. Een ontzettend leuke klas, leuke opleiding, geweldige stage!

IMG_1275Kiekeboe!

IMG_1279M’n eerste stagedag kwam eraan en de wekker moest weer heel vroeg. Wat een tegenvaller was dat zeg.

IMG_1281In Arnhem kocht ik schoenen waar ik dolblij mee was. Helaas was dit het resultaat na één wandeling buiten. Ik probeer nog steeds mijn geld terug te krijgen….

IMG_1287Nieuwe ‘Make-up stash opruim methode’. Nu nog een kast.

IMG_1289Ik at een broodje met een zelfgemaakte kipburger, het was heerlijk.

IMG_1294Ik haalde de 300 reacties en inmiddels zijn er al weer zo’n 60 bij. Ik ben er zo blij mee <3

IMG_1305De koningsspelen op stage kwamen eraan en daar hoort natuurlijk oranje nagellak bij.

IMG_1306Heerlijk ijs van de Aldi. Chocoladeijs, met een soort chocoladesaus en stukjes chocola. Gewoon, chocola chocola chocola, zoals het hoort.

IMG_1309Mooie achtergrond van mijn mobiel.

IMG_1311Aan een nieuwe serie begonnen, Private Practice. I love Kate Walsh.

IMG_1314Mijn totaal niet stevige, half uit elkaar vallende make-up kastje.

IMG_1318Nieuwe shampoo, die glittert!

IMG_1320
Zoals de meeste van jullie wel weten liet ik het bultje op mijn ooglid weghalen. Dit was de schade na een aantal dagen. Mijn vrienden vinden me allemaal zielig als ze de foto zien maar dit valt absoluut mee haha. De eerste dag zag er echt verschrikkelijk uit.

IMG_1321En mijn vijand van de afgelopen week, mijn o zo gehate oogzalf. Als ik ergens niet tegen kan is het gedoe bij mijn oog, en dat 3x per dag. Ja waarom ben ik er dan aan begonnen, vraag je je af. Omdat mijn huisarts deed alsof het heel simpel was en ik er niet een week mee bezig zou zijn :’)

IMG_1324
IMG_1326Sinds kort ben ik helemaal gek op soep, en ook op deze lente ui soep.

IMG_1329
IMG_1330
IMG_1332Zo zag mijn Koninginnedag/Koningsdag eruit; oranje nagellak, oranje bloem en oranje eten. Yay! Ik heb lekker voor de tv gehangen en naar de prachtige jurken van Maxima gekeken. Ook de abdicatie van Bea heb ik gezien, waar ik stiekem toch wel een beetje ontroerd door was. Verder heb ik er niet zoveel mee en haat ik drukte dus ben ik lekker binnen gebleven.

IMG_1333En als laatste de stats van April ruim 2000 views en 1300(!!!!!) unieke bezoekers. Bedankt allemaal, ik ben trots!

En toen was het alweer Mei. Deze maand staat hopelijk in teken van mooi weer. Maar nog beter, een vakantie boeken naar mijn geliefde Madrid en een eigen domein kopen! Aah spannend! Ik heb al iemand gevonden die een theme voor me wilt maken, maar ik ben me nog volop aan het oriënteren op een eigen domein. Welke site is het beste? En hoe werkt het dan? Ik heb geen enkel idee. Dus als iemand tips voor me heeft hoor ik het graag! En als iemand me kan vertellen hoe het daarna in zijn werking gaat, en of ik bijvoorbeeld nog blogs kan typen via wordpress of zo niet, hoe dat dan werkt, let me know!

11 thoughts on “My Month In Photo’s #3

  1. Goddelijke foodpictures! Ik vind trouwens het bultje op je oog wel meevallen, althans de schade die de dokter heeft aangericht. xD Ah, zalfjes smeren.. BAH! Maar volgens mij gaat het wel mooi genezen. :D

Geef een reactie

