Rimmel@home party

IMG_1339Afgelopen donderdag heb ik echt een geweldige dag gehad. Er was namelijk een Rimmel@home party in Utrecht met 5 andere bloggers; Ingeborg, Anne, Yara, Kimberly en Lois. Er kwam een make-up artist, Angelique, die ons van alles zou vertellen over make-up en ons kennis heeft laten maken met de producten van Rimmel.

IMG_1340Helaas was ik iets later aangekomen dan de rest. Dit kwam omdat ik ’s ochtends pas wist dat ik mee kon en het nogal een eind is vanaf Nijmegen, namelijk 55 minuten met de trein. Maar dat maakte me niks uit, het was super dat ik op het laatste moment mee mocht!
Toen ik binnenkwam was de tafel al mooi opgemaakt met allerlei Rimmel producten. Alles lag er. Foundation, concealer, poeder, blush, allerlei oogproducten, noem maar op! Angelique was al bezig om de foundation bij Ingeborg aan te brengen. Dit deed ze maar op één helft zodat we het verschil goed konden zien en Ingeborg zelf ook nog kon oefenen. Het verschil zag er heel mooi uit!

P5020372_zpsc8ce2689
P5020377_zpsfc7b7ea1 (1)Bron foto’s

Daarna was het tijd voor de ogen. Helaas heb ik verder geen foto’s kunnen maken omdat mijn batterij leeg was. Na de basis gingen we aan de slag met de oog make-up. Angelique heeft Anne prachtig opgemaakt bij één oog. Het zag er echt super uit! Zelf heb ik voor paarse kleuren gekozen, een keer wat anders dan normaal. Het resultaat kun je op de foto’s hieronder zien. Na de oog make-up was de blush nog aan de beurt en dit werd voor gedaan bij Kimberly. Wederom was het weer erg mooi! Daarna waren de lippen aan de beurt en dit mochten we allemaal zelf doen. Qua blush en lippen heb ik het zelf redelijk neutraal gehouden.

IMG_1349Deze foto is helaas niet zo scherp omdat het al avond was toen ik eindelijk tijd had om foto’s te maken. Ik kan je in ieder geval vertellen dat ik dus paarse oogschaduw heb gebruikt, een lichtere kleur op mijn ooglid, een donkerdere in mijn arcadeboog en nog een highlighter kleur. Ook heb ik nog een oogpotlood onder mijn oog gebruikt die ook iets paars was. Ik was erg tevreden met de uiteindelijke look!

IMG_1352
IMG_1353En het eindresultaat! Helaas zit het er niet meer zo perfect op aangezien er geen oogschaduwbasis werd gebruikt. Maar om jullie toch nog een kleine impressie te geven van de kleuren.

IMG_1355En omdat ik hartstikke blij en trots ben wil ik jullie ook nog even mijn andere oog laten zien. Geen bultje meer! Wel is de zwelling nog niet helemaal weg maar dit zie je alleen maar van zo dichtbij. Super dus!

SAM_1091En dit kregen we mee! Van Rimmel kregen we een full size nagellakje, dit is een roze lakje met zilveren glitters, een full size oogschaduw palette met aardetinten en een geurtje van Halle Berry. En natuurlijk de kwasten die we gebruikten tijdens het opmaken. Van Ingeborg kregen we nog een sample van een BB cream.

Al met al heb ik een super dag gehad, ondanks dat ik veel gereisd heb deze dag. Het was echt onwijs leuk om andere bloggers te ontmoeten en het zijn echt stuk voor stuk hele leuke meiden!

20 thoughts on “Rimmel@home party

Geef een reactie

