Mijn favoriete series

keep-calm-and-watch-your-favorite-series_largeIk hou echt van series! Ik kan ze wel uren achter elkaar kijken, en ben altijd blij als er weer een nieuwe aflevering is. Vooral nu zo in de vakantie kan ik echt uren, als het zou kunnen wel dagen, achter mijn laptopje doorbrengen om mijn favorieten te bekijken. Ben je benieuwd naar mijn favorieten? Kijk dan snel verder.

Grey’s Anatomy

5148018053_475c5b2020_z_largeIk begin maar gelijk met mijn all time favorite; Grey’s Anatomy. Deze serie volgt een aantal dokters in een ziekenhuis, maar daarnaast ook in hun persoonlijke levens. Je volgt ze in hun carrière en ziet ze groeien. Zowel op werkvlak als op persoonlijk vlak. And I love it! Het heeft humor, kan onwijs spannend zijn, de verhaallijnen blijven al 9 (toch?) seizoenen lang origineel en steeds wil ik weer dat we een week verder zijn voor de volgende aflevering. Vooral de lijn tussen Derek en Meredith blijf ik vanaf het begin aan heerlijk vinden. Ook vind ik de situaties die zich in het ziekenhuis afspelen met de patiënten erg goed en realistisch weergegeven. Ik kan de serie ook blijven kijken, volgens mij heb ik tot nu toe al wel 3x alle seizoenen gezien en heb er nog geen genoeg van. Toppertje dus!

Gossip Girl

tumblr_m7hr31lv3v1qeibbgo1_500_largeGossip Girl is helaas al afgelopen, maar wat vond ik dit toch een heerlijke serie. Gossip Girl volgt het leven van een stel tieners in New York, Upper East Side. Je volgt ze tijdens hun schoolperiode, en door hun meestal zeer ingewikkelde liefdeslevens. De laatste seizoenen vond ik persoonlijk iets minder worden, maar zonder teveel te zeggen, het einde was toch weer heerlijk. Daarnaast vond ik het ook een leuke serie om gewoon te kijken voor de prachtige outfits. Erg jammer dat de serie gestopt is, het is zeker een van mijn favorieten!

Pretty Little Liars

2u7tyt5_largeDe spannendste serie in mijn lijstje is by far Pretty Little Liars. Elke aflevering zit ik zo ongeveer weer met open  mond te kijken. Deze serie volgt een vriendengroep van wie één meisje is overleden. De vraag blijft wie heeft dit gedaan? De meiden krijgen sinds haar overlijden berichtjes van ‘A’, ‘A’ weet alles van ze en achtervolgt ze overal. Elke aflevering sta je weer met vragen. Het duurt nog even totdat het volgende seizoen weer begint (iemand die een precieze datum heeft?) en ik kan echt niet wachten tot het weer begint! Ik zit echt met 1000 vragen.

Hart Of Dixie 

tumblr_lp2ldooFLm1qg5e2bo1_500_largeHart Of Dixie volgt dokter Zoë Hart, wie van New York naar een klein stadje (dorpje?) in Alabama vertrekt om de praktijk van haar overleden vader over te nemen. Hier moet ze zich aanpassen aan een nieuwe levensstijl en heeft ze genoeg leuke mannen om haar heen. Knappe mannen = bij voorbaat heerlijke serie.

Private Practice 

tumblr_lfjzlpEhIf1qzkb8bo1_500_largeTja, en toen had ik al mijn series tot aan de laatste nieuwe aflevering bekeken en ging door mijn hoofd ‘omg hoe kom ik de vakantie nou door!??’ Dus ben ik gister begonnen aan Private Practice. Ik heb nu 3 afleveringen gezien en ik denk dat ik dit wel leuk vind. Sowieso, ik hou van Kate Walsh dus dat moet helemaal goedkomen! Deze serie is een spin-off van Grey’s anatomy en volgt dus Dr. Adisson Montgomery in haar nieuwe werkomgeving bij haar beste vriendin Naomi die net gescheiden is met haar man Sam. Tot zover ben ik up to date over deze serie en meer kan ik er dus nog niet over zeggen haha.

Wat zijn jouw favoriete series? En heb je nog aanraders voor deze verslaafde? Ik ben benieuwd!

3 thoughts on “Mijn favoriete series

Geef een reactie

